måndag 15 februari 2010

Längesen!


Å herregud Vad det var länge sen ja skrev nått i bloggen!
Varning här för långt inlägg! :-))

Men man har mycket på gång nu!
Ska nämligen åka till Skara!
Vi ska dit på dop & den som ska döpas är ju Novalii & jag blir (är ju redan igentligen :-) men ska få papper på det) Gudmor till sessan! <3
Blir mys det!

Victor & Hampus kommer äntligen få leka av sig tillsammans en hel vecka!
Som han tjatar om att få leka med Hampan :-)
Men dom är ju så söta när dom ses..det går ju ett tag mellan gångerna...men dom *fortsätter* där dom var som om inget har hänt typ :-) sötisar
Och jag å Sarah ska oxå leka så klart :-P

När man åker bort nu då...så blir ju ja iaf helt galen...man kan ju inte åka bort i veckor å ha tvätt i tvättstugan...det blir ju högar där nere när man prioriterar kläder ist för handdukar å säng kläder å kanske kläder man inte alls tycker om för det tillfället..men men när vi åker blir ja tvätt galen!
Har till å med köpt mig en till torkställning så det går extra fort..har annars fått tvättat 1 maskin varannan dag Inte kul!
Men det börjar kännas att ja tvättar i mina axlar det bränns nu när ja står å hänger...får nog ta å sätta mig på massage dynan i soffan å njuta..men när finns det tid för det då???!

Den här veckan känns som det är fullt nån stop!
I morgon ska ja till AF å få ont i röven..vi ska väl lämna in Cv å sånt krafs..som om ja inte gjort Cv förr..varför?! sen skulle ja behöva åka till *Hemtjänsten* å prata lite..ska även till Sandra å hämta Victors muggen som vi har glömt där för ETT tag sen :-P skulle vart på stan..å hur ska ja hinna de?
Af börjar kl 9 till 12 sen ska ja hinna allt det andra tills kl 13.30 då ja ska befinna mig på DAGIS å hämta prinsen...ja skulle behöva leka tomten när han delar ut julklapparna på natten haha!

Onsdagen är det dagis för fisen.
Ja ska väl få i hop allt å tänka vad man ska packa å dona..Ante jobbar *helvetets veckan* just nu..det menas att han åker runt 2 på natten å kommer hem runt 17 å då är det bara mat å sen sängen..så ja får ta allt vad packlistor heter..phu!

Torsdag dagis för fisen iaf!
Måste inhandla för Smörgåstårta för Ante blir 30 år på fredag! mitt i allt! :-)
Göra tårtan..baka nått gott...tvätta?? ja säkert att ja gör!

Fredag Ante 30 år
Vi ska på kyrkis för lek å stoj med prinsen & kanske att Linda å Kevin följer...mina trogna kyrkis med kompisar :-D
Hem å vara trevlig å serva min älskling på dagen :-D<3 fixa fika å dona
gisses!

Lördag! Ska ja ta med Älsklingen på middag bara han & Jag!
Prinsen ska få vara med Gudmor Anna :-) trevlans för dom de

söndag Dagen innan vi åker har man fått beställning på tårta till Iggesundsbruk En smörgåstårta är det dom vill ha oxå! jisses men kul!
få med allt i väskorna så det bara är å bära ut å hoppa i bilen å ÅKA!

Ja fullt upp med andra ord!

Men kul ska det bli!
Kan ju även säga att det är jag Liz Bakery som ska göra Doptårtorna :-))

Ne sova nu så man ser ut att vara engagerad i morgon på den hårda stolen..man bara längtar efter maskin kaffet !

Bye for now!

1 kommentar:

Sarah - Mamma till Hampus och Novalii sa...

ojoj du har fullt upp vännen! Slit inte ut dig den här veckan nu då så du kommer hit och sover bort hela nästa vecka i vår soffa! ;)
Nädå, det kommer jag inte tillåta ändå! ;P Vi längar så mycket efter er! Och det ska bli så roligt att få rå om er ett tag!

Puss puss!